24 Aralık 2017 Pazar

sigaranın yararları (şaka diil yeminle)







Onu bunu bilmem, ben kendimi bildim bileli sigaranın yararını gördüm. Bir değil iki değil. Hangisini saysam? 

Aklıma geliş sırasına göre sigaranın bana sağladığı yararlar:

I     -Bazen bir şey satın almak isterim. Olmazsa olmaz değildir. Almasam da olacaktır ama onu istiyorumdur. Yapmak üzere olduğum savurganlığı içime sindirmenin çaresini ararım. Derim ki "günde bi paket sigara içiyor olsaydım daha fazlasını harcardım. Bu da benim sigara param olsun." Sigara sayesinde böyle hediyeler alırım kendime :))

II    -Bir yere gitmem gerekir. Ortamda sigara içileceğini biliyorumdur. "Boğaz ağrım", "soğuk algınlığım", "öksürüğüm", vs. vs. sayıp gitmeme şansı yaratırım kendime. Bazen sigara sayesinde zorunluluklardan yırtarım :))

III   -Benden çok daha bilgili, çok daha entellektüel insanlara, başka konularda yapamayacağım bilgiçliği yapmak, onlara akıl vermek fırsatını yine sigara sayesinde yakalarım. "İçme bunu, kendini öldürüyorsun, çok zararlı, deli misin, aklını kullan..." der, çok bilmişlik yaparım sigara sayesinde :))

IV   -Bizde unutulmuş sigara paketlerini çöpe atarım. Çok zevklidir. Keyfime göre bazen bunu seremoniye dönüştürürüm. Her birini parça pinçik etmek keyif verir. Sigara sayesinde deşarj olurum. Böyle neşeli oyunlar oynarım sigara sayesinde :))

V     -Saçımı boyadıktan sonra içenlerden topladığım külleri limonla ıslatıp alnımdaki boya lekelerini temizlerim. Sigara sayesinde.

VI     -Aslında evde bir paket sigara bulundurmalıyım. Bir yerim kesildiğinde, hemen sigarayı kırıp tütününü kesiğe basarım. Kanama durur. 

Say say bitmiyor işte... Sigara içmeyene epeyce faydalı :))))




KAMUSAL MİZAH 
😄

Aşağıdaki linki takip eden karlı çıkar.
Gülmek güzeldir 

https://www.youtube.com/channel/UCK6XWOay4sher8keh2x1jLA















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder