21 Ocak 2016 Perşembe

KOLİDEN BEBEK ÇIKTI

EVEEEET AYNEN ÖYLE,
KOLİDEN BEBEK ÇIKTI

Mustafa Koç'un vefat haberini dinliyordum. İçim bir tuhaf, herkes gibi...  Kapı çaldı. Kargo çalışanı iki gündür beklediğim kutuyu uzattı. Oleeeeey diyerek alacağıma elinden paketi, oleysiz aldım. Oysa ne kadar hevesle bekliyordum. Bir tuhaf oluyor insan ani ve genç ölümlerde...

Radyodaki haberin Mustafa Koç'u yakından tanımayanlara verdiği asıl mesaj "fişiniz her an çekilebilir" bence.

Bunları düşünürken, kaçmış hevesimi eteğinin ucundan yakalamaya çalışarak kutuyu açtım.

Nazlı gülerek bakıyordu.
Gayri ihtiyari ben de güldüm.
Bazen bir bez bebeğin gülüşü bile yetiyor gülmemize...
İnanır mısınız gayri ihtiyari öptüm onu.
Hoş geldin Nazlı dedim. 
Hayat...

Tabii evde iki meraklı kız var. Işık & Zarif


Işık, Nazlı'ya bir ablanın kardeşine davrandığı gibi davrandı. Gözleri mühürlü kızım, koklayarak gördü Nazlı'yı. Muhabbet ettiler. Birlikte poz verdiler.



Zarif mi?

O da bir abla gibiydi. Sidirella'nın üvey ablası gibi :)) "Nereden çıktı şimdi bu?" bakışlarıyla süzdü Nazlı'yı. "İyi madem otursun şuraya da çek bizi de" dedi lütfen! Alışacak.



Asıl sürpriz akşama Deniz'e... Nazlı onun kızı çünkü. :) Şirine, kapının karşısındaki koltuğa oturdu Deniz'i bekliyor artık.



Teşekkürler Esin Aktaşlı​ :)

Dokuz ay taşımadan, sezeryan mı, normal mi stresi yaşamadan, pabuç kadar dili olmayan şirin bir kızı olsun isteyenler. Esin sizin için de waldorf bebekleri doğurur. Ay pardon esinlenir.



                          https://www.facebook.com/esinlendimben/?fref=ts

Bu arada, kediler öz güvenlerini yitirdiklerinde bir şeylerin altına girer, yorgan battaniye vs. uzun uzun uyurlarmış. Zarif 'in Nazlı'yla fotoğraf çektirdikten sonra görüldüğü yer. :)))))


 
 
Allah Mustafa Koç'a rahmeti ile muamele etsin. Yakınlarına dayanma gücü versin. Bize de içimizdeki sevgiyi dışarı çıkartabilme farkındalığı...
 
Sevgiyle kalın... 
 






1 yorum:

  1. Zeynep cim güzel ruhunla dile gelen kelimelerinle içim ısındı, sımsıcak huzurla doldu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil