25 Ocak 2016 Pazartesi

bilgi için düzeltiyorum


Merhaba,

http://www.dunyabizim.com/arama.php?query=zeynep+inan&submit=

Üst satırdaki adres önemli.

Neden?

2012'den Nisan 2015'e kadar bu adresteki sitede yazdım. Olur ya, insanlık hali bir gün bir yerde karşınıza çıkar. Bu Zeynep bizim Zeynep mi dersiniz. Evet kısmen oyum.

Kısmen?

Bedenen.

Şöyle ki, bir dönem (on sene kadar) akla ihanet ettim. Vahye, ailemin verdiği değer yargılarına, vicdanıma... Ama Allah'a çok yalvardım. Geceler boyu... Kurtar diye...

Kurtardı.

Bugün sadece şükrediyorum.

İşte size bahsettiğim o yazıların pek çoğunun altına bugün imza atmam. Yazıların pek çoğu için ya da pek çoğunda hakim olan (o günkü) büyük ölçüde Kuran'a aykırı düşüncelerim için tövbe ettim.

Sitedeki arkadaşlara mümkünse yazıları kaldırmalarını söyledim ama uygun olmazmış. Bunun yerine bana bir imkan sundular ve KABE'DE BİR İNŞAAT VAR, KABE'YE VARANLARDA DA başlıklı izah yazımı yazdım.

http://www.dunyabizim.com/index.php?aType=haber&ArticleID=18592&q=zeynep+inan 

Sonrasında da zaten beş yazı yazdım ve dünyabizim'den ayrıldım.

Allah verdiği akıl nimetini kullanmamız için bizi yardımıyla desteklesin.
Kendinden ve razı olduğu yaşamdan ayrılmamıza müsaade etmesin.

Amin.

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder