8 Mayıs 2019 Çarşamba

Beni hayır işlerine karıştırmayın :))









Zıpzıp ne alaka :)))


Bugün öğle vakti girdim güveççiye. Göçmen olduğunu tahmin ettiğim usta "Buyur abla" dedi. Sordum, "Yetişkin biri kaç tane yerse doyar" diye. "Üç" dedi. Küçük küçük pideler düşünün. Çeşitleri yok. Sadece kıymalı. Eyüp'de adına 'güveç' diyorlar. "Dört tane, bir de ayran ne kadar?" diye sordum. "On yedi buçuk" dedi. Usta güveçleri hazırlamaya başlamadan hemen çıkartıp parayı verdim. "Doyurursunuz birini, haydi hayırlı işler" dedim, arkamı dönüp kapıya yöneldim. "Hayrınız mı olsun bu?" dedi. "Aman beni karıştırmayın hayır işlerine" dedim. Baktı. Ben de ona baktım. "Her şey çok güzel olacak" dedim. Gülümsedim. Gülümsedi. Çıktım dükkandan. 

Tamam ben çok iyi kalpli, muhteşem biriyim ama bunları yazma sebebim başka... 

Benimle konuşan iki kişinin aklında şu detaylar kalsın istemiştim; bir ısrar yok, iki baskı hiç yok, üç on yedi buçuk lira büyük bir para olmasa da kayıtsız şartsız güvenmek var... Kadının çıkarken attığı slogana da bakılırsa... Hmm... Bunların akıllarında kaldığına eminim. 

Dün Ekrem Başkan şöyle demişti. İnsanlarla temas kurun. Anlatın. Güzel güzel anlatın. Bugün böyle bir anlatım oluverdi. Plansız. Yarın nasıl olur bilemem. Bildiğim tek şey; samimiyim. Kendi çocuklarım için ne istiyorsam bir Ak Partilinin çocuğu için de aynısını istiyorum. Yattığın yerden de olmuyor bazı şeyler... Niyet hayr akıbet hayr. O zaman bir kez daha her şey çok güzel olacak diyelim ve gülümseyelim...

😊   




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder