19 Ocak 2016 Salı

KARTOPU MASUMİYETİNİ KAYBETMEZ

KARTOPU MASUMİYETİNİ KAYBETMEZ

Artık güllü lokumum var :)

Mert'cim teşekkür ederim.

hem muz yiyorum hem yazıyorum. hem soğuk hem sıcak. sıcak olan içerisi. yoksa dışarısı buz. şömineli evleri, gümbür gümbür yanan sobalarını  başında mutlu mesut oturanları, klimalarıyla, kaloriferleriyle ısınanları düşünmek istiyorum. o zaman daha kolay olacak sanıyorum uykuya dalmak... ama öbürleri ağır basıyor. gündüz gördüğüm çıplak ayaklı kız gelip oturuyor başucuma :(( yatak buzdan cam kırıklarıyla dolup batıyor her yanına insanın. bir şeyler yapmak lazım. kendince... kendin kadar... ama bir şeyler yapmak lazım. yorulmak... yorgunluğun yardımıyla uyuya kalabilmek lazım.




bir günde kaç ölüm tehlikesi atlatılır? evet memleketine göre değişir. ben bugün iki tane atlattım. kartopu oynayan iki delikanlı ya da deli ve kanlı balat sokaklarında koşturuyorlarmış. birincisini gördüğümde deli gibi üzerime doğru koşuyor zannettim. olur ya akıl rahatsızlığı falan vardır belki... elinde koca bir kartopu. döndüm, arkamdan yaklaşmakta olan koşma sesine doğru baktım. o da iri yarıydı. onun da elinde koca bir kartopu vardı. birbirlerine fırlattılar. birbirlerinin orta yerinde ben. trinity yakaladı sanki onları havada... beni de bir öne bir arkaya yatırdı. kopan parçalar da isabet etmedi.

iyi de bunlar kartopu oynayan ufaklıklar! :) olmayabilirdi. vay sen bizim mahallenin kızına sloganlarıyla biri diğerini kovalıyor olabilirdi bal gibi de... akşam haberlerinde "... Balat'ta mahalle kavgası... yoldan geçmekte olan bir vatandaş... falan filan... memlekette her an hepimiz "yoldan geçmekte olan bir vatandaş" makamına yükselebiliriz.

ikincisi mi? o, arabasında seydaaaa seydaaaaa diye bangır bangır ilahi dinleyen bir menzil sofisi sayesinde olacaktı. yazabildiğime göre olmadı. belki de rallicidir bilemem. kadın başına sokağa çıkarsan, hele de o başını sarmazsan, hele de gavur gibi kotu çekersen, ah bir de parka giyiyorsan seni ezmek level atlatan bir dokunuşa dönebilir. kıyamadı galiba, teğet geçti... belki de "ulen ezersem adam sınıfına girer ceza alırım değmez" demiş olabilir. "demiş" ve "demiş olabilir" aynı anlama gelmez. :))) zan ve ön yargı besbeter bir illet. gülmece için yazdım sadece... muhtemelen iyi bir insandır. accıcık korkunçlu bir görüntüsü vardı ama bilmem artık ;)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder